Hur kan vi hjälpa dig?
För oss är det viktigt att du alltid har tillgång till värdefull information. Här kan du själv läsa kontinuerligt uppdaterad driftinformation, finna svar i vår FAQ eller hitta rätt kontaktuppgifter för ditt ärende.
För oss är det viktigt att du alltid har tillgång till värdefull information. Här kan du själv läsa kontinuerligt uppdaterad driftinformation, finna svar i vår FAQ eller hitta rätt kontaktuppgifter för ditt ärende.
Upplever du att något inte fungerar?
Se pågående driftstörningar här.
Kontakta oss gärna om du har frågor som inte besvaras på hemsidan. Söker du en lokal kontakt så finns det under respektive ort.
Se din förbrukningsstatistik och övriga uppgifter. Inloggningsuppgifter och kundnummer finner du på din faktura.
Besök vår FAQ för att hitta svar på de vanligaste frågorna, se skötselråd för din anläggning och information om fakturor och ekonomi.
För dig som ska gräva i anslutning till fjärrvärmeledningar finns några saker att tänka på. Våra anvisningar är ett komplement till gällande lagar och gäller för alla som utför grävarbete nära Solör Bioenergis fjärrvärmeledningar.
Ska du flytta? Då kan du registrera ditt ärende via vårt formulär för ägarbyte. Anmälan om ägarbytet ska vara oss tillhanda senast 14 dagar före ägarbytesdagen.